Photoshop

Nu till veckan så anländer de en finfin present till mig, och i veckan ska jag fixa photoshop också tror jag! Ska se hur de blir. För jag hade photoshop på en cd för ett tag sen, men den blev alldeles för repig då jag inte visste att den var i fickan på min jacka -.-


På fredag eller Torsdag så kommer Tina hit. Ska bli skitkul! Vi ska fota massor, och jag ska på tömkörningskurs för Håkan Lundmark och då ska Tina fota. Så de kommer nog bilder på de mesta här då!
Men jag bjuder på en bild sålänge.

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha, nu slog de mig, de är min soley på bilden ? :P

2010-11-03 @ 01:04:13
Postat av: Mona von Snabel

Ja just fan de ä ju i helgen :D då jävlar ska ja oxå komma å fota lite.. om de gå i ridhuse ve min kamera alltså :P haha!! men de bli kanoners, få träffa tina oxå :D

2010-11-03 @ 08:15:54
URL: http://gammquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0