Logi Tech

Efter en lång bloggpaus så är jag nog igång snart igen. Nyinflyttad på Sörgården 241 i Härnösand och trivs som fisken i vattnet. (Även fast jag inte har lämnat huset överdrivet mycket) Fotandet har inte legat på topp pga att mitt minneskort har varit borta. Men igår, hittade guds gåva ( Myra min syster) mitt minneskort under trappan, därför var jag ju bara tvungen att gå ut en sväng och fota idag. Hittade några träd och tre hästar. Tre jättemysiga hästar, eller dom två jag hälsade på i alla fall, den tredje hade fullt upp med sitt lunch hö efter motion (gissade på de eftersom den var svettig under täcket)

 

 

 

Med min dramatiska hästabstines så var jag som mer eller mindre i himlen när jag såg tre hästar. Och att lukta häst om händerna var en dröm.  Gick säkert hela eftermiddagen och luktade på mina händer tills jag skulle hjälpa mamma med att måla hennes sovrum +  vardagsrum. (Slänger in bilder i nått annat inlägg om någon dag, eller kanske tillochmed göra en liten snygg videofilm..? Ska inte lova för mycket nu våra läsare som vi inte har )

 

 

Annars så rullar livet på, gå upp kl 13.00- 14.00, äta ”frukost” hjälpa mamma med nått på huset för de är alltid något som de ska flyttas på osv. Efter de kanske en trip in till ”city” och sen hem till datorn.. Så ser mitt liv ut just nu…

 

Bjussar på några sista bilder sen så SKA jag faktist komma igång med bloggningen när vårat internet kommer , vi har ett mobilt bredband som går 236 kbit / sekund.. = snabbt.. I malå hade vi 100 mbit/ Sekund (typ som de flesta har, så ni kan ju gissa att detta går snabbt) Men tur att jag har tina som publicerar detta inlägg till mig J  Peace.

 


Kommentarer
Postat av: rebecka

as fin blogg och fina bilder(: kika in på min vetja(;

2011-08-24 @ 22:34:29
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0